torsdag 16 december 2010

Betesbyggande, slät om baken bygger egna gäddspinnare

Halloj.

Bloggen har varit dåligt uppdaterad på sistone, jag har haft fullt upp i Uppsala med att bygga lite egna gäddspinnare som har varit sjukt lyckosamma iår, lite inspirerad av Jocke (noname fishing) så har jag köpt på mig ett stort lager kjolar och flash för att göra iordning dem. Jag kommer återkomma med lite bilder så småningom.

Jag kan ju i alla fall berätta att det är väldigt roligt att göra dem och relativt enkelt, det enda svåra är att få ordning på pianotråden. Själva bindning av flash och kjolar går oväntat smidigt och det mesta finns att köpa på Lundgrens i Stockholm.

Det ska bli väldigt roligt att få fisk (förhoppningsvis) på sina egen designade drag!

Håll till godo med uppdateringar och bilder!

Mvh Salle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar